بنا به اعلام ستاد مدیریت بحران شهرستان زاهدان با توجه به بارندگی شدید و آبگرفتگی معابر، مقاطع پیش دبستانی و ابتدایی نواحی یک و دو زاهدان در شیفت عصر تعطیل شد.

تعطیلی مدراس

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس،  در پی هشدار هواشناسی مبنی بر وزش باد و بارش باران و برف در مناطق شمالی و مرکزی، ارتفاعات غربی استان و مناطق غربی دریای عمان که تاپایان هفته جاری ادامه خواهد داشت، دستگاه های امدادی به حالت آماده‌باش در آمدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان در این زمینه گفت: براساس اعلام ستاد مدیریت بحران و هشدار هواشناسی، تمامی پرسنل و دستگاه های خودرویی و امداد و نجات شعب جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان به حالت آماده‌باش در آمده‌اند و تا خروج سامانه از استان، تمامی مرخصی‌های پرسنل لغو و همه امدادگران و نجاتگران به حالت آماده‌باش در آمده‌اند.

رسول راشکی تصریح کرد: آمادگی لازم برای حضور و خدمات رسانی به آسیب‌دیدگان احتمالی حوادث در بخش‌های مختلف این جمعیت با بهره‌گیری از تجهیزات سبک، نیمه سنگین و سنگین امداد و نجات، بالگرد و خودروهای سبک و سنگین وجود دارد.

فریبرز راشدی رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان نیز اظهار کرد: با توجه به هشدار هواشناسی و اعلام ستاد مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان، ۲۰ پایگاه شهری و جاده ای حومه زاهدان، دو دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۵۵ تکنسین اورژانس و غیره را به حالت آماده باش در آورده ایم و تمامی مرخصی های پرسنل تا پایان هفته لغو شده است.

کد خبر 471122

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیستان و بلوچستان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha