مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۲
۰ نفر

مشکل خانوارهای ساکن در شهرستان گناوه که اقدام به گازکشی منازل خود نکرده‌اند درزمینهٔ تأمین سهمیه نفت سفید برطرف شد.

نفت سفید

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، رئیس شرکت پخش فرآورده‌های نفتی گناوه استان بوشهر چهارشنبه ۲۷ آذر اظهار داشت: خانوارهایی که خطوط گازرسانی در محل سکونت آنان اجراشده و علمک گاز در ورودی منازل آنان نصب است اما به شبکه متصل نشده‌اند، سهمیه نفت سفید تعلق نمی‌گیرد که با پیگیری استاندار بوشهر این مشکل حل شد.

وهاب تنگسیری افزود: این عده از خانوارها برای دریافت نفت سفید در مرحله اول در سامانه اینترنتی "نیو تجارت آسان" درخواست خود را ثبت و پس از تایید اداره گاز که به‌صورت آنلاین انجام می‌شود، اقدام کنند.

وی اظهار داشت: در این دوره سهمیه نفت سفید با کالابرگ انجام نمی‌شود و از طریق شماره‌حسابی که در این سامانه توسط خانوارها باید اعلام شود، تعلق خواهد گرفت.

رئیس شرکت پخش فرآوردهای نفتی گناوه گفت: بر اساس سهمیه‌بندی صورت گرفته خانوارهای ۱ و ۲ نفره ۱۲۰ لیتر، ۳ و ۴ نفره ۱۶۰ لیتر و ۵ نفر به بالا ۲۰۰ لیتر سهمیه اختصاص‌یافته که در کارت‌ بانکی آنان منظور شده است.

وی بیان کرد: مشکلی درزمینهٔ تأمین و عرضه سوخت نفت سفید در شهرستان گناوه وجود ندارد و خانوارهای مشمول می‌توانند بادردست داشتن کارت‌ بانکی بر اساس میزان سهمیه‌ای که به آنان اختصاص‌یافته است به جایگاه‌ها مراجعه و دریافت کنند.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قرار دارد.

کد خبر 471068

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بوشهر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha