زن ۵۰ ساله کرجی که بیخانمان بود در آلونک پنج‌متری در کنار خیابان زندگی می‌کرد، به همت زوج نیکوکار البرزی، خانه‌دار شد.

نیکو کاری البرز

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، نیکوکار البرزی در کارنامه زندگی درخشانش آزادی هزار و ۳۰۰ زندانی، ساخت چند مسجد، اعزام صدها مرد و زن مشتاق و نیازمند به کربلا و مشهد، تهیه مسکن برای نیازمندان، حمایت از خانواده‌های شهدای مدافع حرم و غیره را دارد و بی‌حساب باخدای خویش، دادوستدی شیرین و دیدنی دارد.

«ر. ف» و همسرش سیده «م. ح» زوج نیکوکار البرزی با تماس تلفنی حمید کریمی عضو هیئت‌رئیسه اتاق اصناف استان البرز، از سرنوشت زن ۵۰ ساله‌ای که در یک بیغوله پنج‌متری در حیدرآباد کرج با اثاثیه محقرش زندگی می‌کند، باخبر شدند و نماینده خود را فرستادند تا به تیرگی روزهای سرد زندگی این زن، روشنی ببخشند.

این زوج نیکوکار البرزی برای این زن یک واحد مسکونی در حصارک رهن کردند و به توصیه «ر. ف» پس از تهیه مسکن برای زن بی‌پناه، لوازم زندگی و اثاثیه خانه این زن درمانده نیز از فروشگاهی در گوهردشت کرج خریداری شد و به خانه او انتقال یافت.

در برابر نگاه‌های حیرت‌زده مردم محله، زن ۵۰ ساله‌ای که بیش از دو ماه در گوشه یک خرابه کنار منبع آب با نایلون، چوب و گونی برای خودش سرپناهی ساخته بود و اثاثیه ناچیزش حتی ارزش دزدیده شدن و محافظت نداشت، به خانه‌ای منتقل شد که شایسته زندگی یک شهروند محترم است.

کد خبر 470985

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha