سه‌شنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۸
۰ نفر

فرماندار گیلانغرب گفت: تعداد محدودی کیک حاوی نوعی قرص‌های مشکوک زرد رنگ در بوفه یکی از مدارس ابتدایی در دهستان حیدریه بخش گواور این شهرستان کشف شد.  

کیک آلوده

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، کوروش محمودیان،  فرماندار گیلانغرب در استان کرمانشاه سه‌شنبه ۲۶ آذر افزود: موضوع بلافاصله در دستور پیگیری لازم قرار گرفت و از طریق پلیس امنیت اجتماعی شهرستان این کیک‌ها جمع‌آوری شد.   

وی، با بیان اینکه این قرص‌ها در یک کیک ایرانی با برند معتبر جاسازی و به طور مجدد بسته بندی شده اند، گفت: به طور قطع این کیک‌ها در مبداء آلودگی نداشته و در ادامه مورد جاسازی قرار گرفته‌اند و به نظر می‌رسد این برنامه در راستای موضوع تحریم‌ها و مکمل آن به منظور هدف قرار دادن تولیدات داخلی برنامه ریزی شده است.   

نماینده عالی دولت در گیلانغرب گفت: رصدهای لازم در جهت مشخص شدن منشاء این اقدام در دستور کار امنیتی قرار گرفته است. محمودیان اضافه کرد: در جهت احتیاط به اداره آموزش و پرورش دستور داده‌ایم تا اطلاع بعدی، بوفه مدارس شهرستان را تعطیل و به دانش‌آموزان اعلام شود با مراقبت لازم خوراکی مناسب را از منزل تهیه و همراه داشته باشند.   

گیلانغرب در غرب کرمانشاه بیش از ۷۲ هزار تن جمعیت و بیش از ۹ هزار تن دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی دارد که در ۲۲۵ آموزشگاه با ۵۷۴ کلاس درس تحصیل می‌کنند.  

کد خبر 470974

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha