شهردار تهران از همکاری وزارت علوم و مدیریت شهری پایتخت برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان خبر داد و گفت: در شرایط سخت تحریم هستیم و این شرایط را باید به فرصت تبدیل کنیم.

حناچي

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از شهرنوشت، پیروز حناچی امروز سه‌شنبه پس از بازدید از هفتمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران‌ساخت و بازدید از غرفه شهرداری تهران که در محل دائمی نمایشگاهای بین‌المللی تهران برگزار شد، با حضور در جمع خبرنگاران درباره این نمایشگاه، گفت: در شرایط سخت تحریم هستیم و این شرایط را باید به فرصت تبدیل کنیم؛ به این معنی که دستگاه‌هایی که خدمات می‌خواهند و آن‌ها که می‌توانند خدمات بدهند باید در کنار هم قرار بگیرند. هدف از برگزاری این نمایشگاه هم همین است.

وی افزود: تمامی سازمان‌ها، سرویس‌ها و خدماتی که در شهرداری تهران ارائه می‌دهیم در کتابی جمع‌آوری شده است که نیازمندی‌های فناورانه و نوآورانه در شهرداری تهران را نمایش می‌دهد. از سوی دیگر وزارت علوم شرکت‌های دانش‌بنیان را دعوت کرده و قرار است همکاران ما مشکلات خود را مطرح کنند تا این موضوعات مرتفع شوند. صندوق حمایت از نوآوری هم حمایت‌های لازم را انجام می‌دهد و امیدوارم اتفاقات خوبی رخ دهد.

شهردار تهران در پاسخ به این سؤال که شهرداری چه حمایتی از برگزیدگان این نمایشگاه خواهد کرد، گفت: افرادی که مورد تأیید قرار می‌گیرند می‌توانند از تسهیلات تشویقی استفاده کنند تا مشکلات پیش رو کم شود.

حناچی در پاسخ به سؤالی دیگر در خصوص این که مجموعه نمایشگاه بین‌المللی تهران چه زمانی به مترو متصل می‌شود و چرا درباره افتتاح متروی نمایشگاه تأخیر شده است، عنوان کرد: آن زمان که در مورد متروی این مکان تصمیم گرفته شد در شهرداری حضور نداشتم، اما به طور قطع تمام نقاط پرمراجعه تهران از جمله نمایشگاه بین‌المللی تهران به شبکه حمل و نقل ریلی وصل خواهند شد.

کد خبر 470905

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha