معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری با اشاره به سهمیه‌بندی بنزین گفت: رانندگان وانت‌بارهای برون‌شهری استان برای دریافت کارت هوشمند ناوگان و راننده اقدام لازم را انجام دهند.

نحوه ثبت درخواست کارت سوخت المثنی از طریق تلفن همراه

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، حسین مالکی  سه‌شنبه ۲۶ آذر تاکید کرد: با توجه به اصلاح قیمت سوخت و مدیریت ناوگان وانت‌بارهای برون‌شهری، سوخت آن‌ها براساس اجرای طرح پیمایش تامین و اختصاص داده می‌شود.

وی افزود: در همین راستا پلیس از پنجم دی‌ماه سال‌جاری از تردد وانت‌بارهای برون‌شهری بدون مدارک لازم کارت هوشمند ناوگان و راننده جلوگیری می‌کند.

مالکی توصیه کرد: تمامی رانندگان وانت‌بارهای برون‌شهری چهارمحال و بختیاری هر چه سریع‌تر برای برخورداری از سوخت پیمایشی نسبت به گرفتن کارت هوشمند ناوگان و راننده اقدام کنند.

وی یادآور شد: برای تسریع در روند کار رانندگان وانت‌بارهای برون‌شهری چهارمحال و بختیاری ۱۰ مرکز صدور کارت هوشمند ناوگان و راننده در سطح استان فعالیت دارد.

مالکی تصریح کرد: تاکنون یک‌هزار و ۸۰ راننده وانت‌بارهای برون‌شهری چهارمحال و بختیاری برای صدور و گرفتن کارت هوشمند ناوگان و راننده نام‌نویسی کرده‌اند.

همزمان با آغاز سهمیه‌بندی سوخت از بامداد جمعه ۲۴ آبان سال‌جاری قرار شد تا ۲ ماه بعد از آن با اجرای سیستم پیمایش، سواری‌های عمومی بین‌شهری و وانت‌بارهای برون‌شهری براساس پیماش سهمیه واقعی را دریافت کنند.

کد خبر 470757

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha