مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۵ فروردین ۱۳۸۷ - ۰۸:۱۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: اداره اطلاعات تلفنی 118 شرکت مخابرات استان تهران در سال 86 به 139 میلیون تماس پاسخ داده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت مخابرات استان اداره اطلاعات تلفنی 118 به طور میانگین روزانه به 381 هزار تماس متقاضیان پاسخگویی کرده است.

بر اساس همین گزارش ارائه خدمات 118 تهران شبانه روزی بوده و علاوه بر شماره تلفن‌های شهر تهران شماره تلفن‌های ثبت شده تمامی شهرهای کشور را نیز به طور مستقیم در اختیار متقاضیان قرار می‌دهد.

همچنین این شرکت امکان تهیه شماره تلفن از طریق اینترنت و اینترانت را فراهم کرده و مشترکین می‌توانند با مراجعه به سایت شرکت مخابرات استان www.tct.ir (بخش تلفن 118) به شماره تلفن‌های مورد نظر خود دسترسی پیدا کنند.

از دیگر خدمات قابل ارائه این اداره اعلام نشانی بیمارستان‌های استان تهران است که مشترکین پس از تماس با 118 و درخواست شماره تلفن بیمارستان مورد نظر می‌توانند نشانی بیمارستان مربوطه را بصورت مکانیزه دریافت کنند.

همچنین به منظور رفاه حال شهروندان تهرانی اداره اطلاعات تلفنی 118 به مراکز اورژانس و آتش‌نشانی متصل شده است.

شهروندانی که از محل وقوع حادثه با شماره 125 و 115 تماس برقرار می‌کنند نیازی به اعلام نشانی محل حادثه ندارند زیرا نشانی موقعیت پس از برقراری تماس به صورت مکانیزه از طریق مرکز 118 به شماره 125 و یا 115 اعلام می‌شود.

کد خبر 47057

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز