تاج پیش از این در برنامه «ورزش و مردم»در پاسخ به سوال پیمان یوسفی درباره چرایی اینکه تا کنون به مجلس نرفته عنوان کرده بود «من همین توضیحاتی که به مردم می‌دهم را نمایندگان مجلس هم می‌توانند گوش دهند!»

مارك ويلموتس

همشهری آنلاین- ماجرای مارک ویلموتس با فدراسیون فوتبال ایران همچنان ادامه دارد و هر روز بر پیچیدگی این موضوع افزوده می‌شود. ویلموتس که در مدت کم حضورش در فوتبال ایران دریافتی بالایی داشته همچنان حاضر به فسخ قرارداد با فدراسیون نیست.

اخیرا ادعای همسر ویلموتس مبنی بر دریافت غرامت هفت میلیون و هشتصد هزار یورویی باعث شد تا نمایندگان مجلس این بار خواستار دریافت و مطالعه قرارداد ویلموتس شوند تا بالاخره جزییات نه چندان پیچیده این قرارداد چندبندی مشخص شود. جمشید جعفرپور رییس کمیسون فرهنگی مجلس امروز اعلام کرده قرارداد ویلموتس به مجلس رسیده و آنها منتظرند تا ترجمه این قرارداد در اختیار آنها قرار بگیرد. 

باید دید تاج که پیش از این حاضر به حضور در مجلس و پاسخگویی در برابر  نمایندگان مجلس نشده بود این بار به مجلس خواهد رفت تا مورد قرارداد سنگین ویلموتس و غرامت سنگین‌تری که مربی بلژیکی مدعی شده پاسخگو باشد یا خیر. تاج پیش از این در برنامه «ورزش و مردم»در پاسخ به سوال پیمان یوسفی درباره چرایی اینکه تا کنون به مجلس نرفته عنوان کرده بود «من همین توضیحاتی که به مردم می‌دهم را نمایندگان مجلس هم می‌توانند گوش دهند!»

کد خبر 470520

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha