فلیکس شلبرگ، بزرگ‌ترین ستاره یوتیوب با داشتن بیش از ۱۰۲ مشترک اعلام کرد سال ۲۰۲۰ فعالیت در این پلتفرم را کنار می‌گذارد و مدتی استراحت می‌کند.

فليكس شلبرگ ستاره يوتيوب

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تلگراف، شلبرگ ملقب به «پیودی‌پای» یک ولاگر حرفه‌ای (بلاگر فعال در کار تولید و نمایش ویدئو) است و در آخرین پست ویدئویی خود اعلام کرد بسیار خسته است و اوایل سال آینده میلادی از دنیای یوتیوب خداحافظی می‌کند.

شلبرگ در این ویدئو گفت: «سال آینده مدتی از یوتیوب بیرون می‌روم و می‌خواستم شما را زودتر در جریان بگذارم. تصمیم خودم را گرفته‌ام. خسته‌ام، خیلی خسته. فقط می‌خواهم بدانید اوایل سال بعد برای مدتی کوتاه دیگر اینجا نیستم. بعدا مفصل برای شما توضیح می‌دهم و این فقط برای روشن شدن ماجراست.»

تابستان امسال بود که شلبرگ نخستین بار از احتمال بیرون رفتن از فضای یوتیوب خبر داده و گفته بود: «دارم فکر می‌کنم خوب است کمی استراحت کنم و چقدر عالی می‌شود اگر برای اولین بار در ۱۰ سال اخیر دیگر به یوتیوب فکر نکنم.» کانال یوتیوب پیوی‌پای سال ۲۰۱۰ راه افتاد و در یک دهه ویدئوهایش بیش از ۲۴ میلیارد بازدید داشت.

شلبرگ ۱۰۲ میلیون مشترک دارد و بیشتر ویدئوهایش درباره بازی‌های رایانه‌ای و کمدی است. او از حاشیه و جنجال هم دور نبوده و دو سال پیش ویدئوهایی با موضوع حمایت از نازی‌ها منتشر کرد که باعث شد بخشی از شرکت دیزنی تمام روابط خود را با او قطع کند.

کد خبر 470452

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha