پنجره نقل و انتقالات زمستانی سپیدرود رشت به دلیل بدهی حدود ۲۰ میلیارد ریالی این تیم به شاکیان بسته است.

تیم فوتبال سپیدرود

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، مسئول روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت در استان گیلان، یکشنبه بیست‌وچهارم آذر اظهار داشت: متاسفانه بدهی‌های تیم فوتبال سپیدرود طی چند سال اخیر انباشته شده و هم اینک شاکیان سپیدرود ۲۰ میلیارد و ۲۳۵ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال از این باشگاه طلبکار هستند.

رادنی دیدار افزود: این مطالبات مربوط به حضور تیم فوتبال سپیدرود رشت در لیگ‌های دسته دوم، دسته اول و لیگ برتر می‌باشد که این مطالبات پرداخت نشده و متاسفانه این بدهی‌ها به این رقم رسیده است.

وی ادامه داد: با توجه به بدهی سپیدرود رشت به شاکیان، پنجره سپیدرود در بازار زمستانی نقل و انتقالات بسته است و به همین دلیل تا تسویه نشدن تمام یا بخش اعظمی از این بدهی‌ها، این تیم قادر به یارگیری در بازار زمستانی نخواهد بود.

وی بیان کرد: این در حالی است که با توجه به نظر کادر فنی، این تیم نیازمند جذب چند بازیکن جدید است و اگر مطالبات شاکیان پرداخت نشود، پنجره نقل و انتقالات همچنان بسته و سپیدرود از جذب بازیکنان جدید محروم خواهد شد.

مسئول روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت ابراز امیدواری کرد: با حمایت مسئولان این مشکل نیز برطرف و تیم سپیدرود با جذب بازیکنان مورد نظر کادر فنی، با قدرت دور برگشت رقابت‌های لیگ دسته اول را ادامه دهد.

تیم فوتبال سپیدرود رشت که فصل گذشته از رقابت‌های لیگ برتر به لیگ دسته اول سقوط کرده، تاکنون با انجام ۱۷ بازی و کسب ۱۵ امتیاز در مکان پانزدهم جدول رده بندی ۱۸ تیمی مسابقات لیگ دسته اول قرار دارد.

به جز تیم فوتبال سپیدرود رشت که به دلیل بدهی حدود ۲۰ میلیارد ریابی به شاکیان، پرونده نقل و انتقالات زمستانی این تیم بسته شده، پنجره نقل و انتقالات زمستانی تیم‌های فوتبال ملوان بندرانزلی دیگر نماینده گیلان در لیگ دسته اول و شهرداری فومن نماینده گیلان در لیگ دسته دوم نیز بسته شده است.

کد خبر 470400

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha