یکشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۶
۰ نفر

یک سینما در سوئیس، همه صندلی‌های معمول خود را برداشت و تخت‌های دونفره راحت را جانشین آنها کرد.

سينما - فيلم

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از وب‌سایت یک پزشک، در ایران اگر جزو فیلم‌بین‌های حرفه‌ای باشید، یک فیلم داخلی باید دیگر خیلی خوب باشد که شما را به سینما بکشاند؛  چون با در نظر گرفتن ترافیک و وقتی که از شما گرفته می‌شود و سالن‌ها نه‌چندان استاندارد و صندلی‌های ناراحت، اگر فیلم کیفیت خوبی نداشته باشد، به‌راستی آدم احساس اتلاف وقت و زیان خواهد کرد.

راستش برخی اوقات هیچ‌چیز بهتر از لم‌دادن جلوی یک تلویزیون عریض در منزل یا یک سیستم صوتی مناسب نیست. گاهی هم البته ما دلمان برای دیدن انبوه تماشاگران یک فیلم و عکس‌العمل‌های آنها موقع دیدن سکانس‌های مهیج یک فیلم تنگ می‌شود؛  اما وب‌سایت Megaphone نوشت یک سینما در سوئیس ترتیبی داده است که در خود سینما، مردم احساس راحتی در منزل بودن کنند.

این سینما صندلی‌های یک سالن را برداشته و حالا خود را آماده می‌کند که نخستین فیلم را در ایام کریسمس امسال، در این سالن پخش کند. در مجموع ۱۱ تخت دونفره با بالش و ملحفه و حتی یک میز در کنار هر تخت، برای قرار دادن نوشیدنی‌ها و پذیرایی پیش‌بینی شده است. قسمت سر هر تخت، طوری تنظیم شده که سر تماشاچیان، راحت به سمت سقف باشد؛ جایی که نور پروژکتورها می‌تابد. فکر می‌کنید بهای بلیت این سالن نمایش فیلم چقدر باشد: ۴۸٫۵۰ دلار!  که البته در مقیاس سینماهای فرنگی، مبلغ عجیبی نیست. بهداشت و تعویض مرتب ملحفه‌ها، بین سئانس‌ها، مسلما جزو اولویت‌های این سینماست.

کد خبر 470301

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha