مجموع نظرات: ۰
شنبه ۳ فروردین ۱۳۸۷ - ۱۹:۴۵
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: ستاد تسهیلات نوروزی که از اول بهار 87 کار نظارت و بازرسی بر خدمات رسانی به مسافران و گردشگران را آغاز کرده است تلفن بخش رسیدگی به شکایات مردمی را اعلام کرد

 به گزارش واحد مرکزی خبر، سیف‌اله جوان معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و قائم مقام ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی استان تهران با اشاره به وجود بیش از 1000 آژانس خدمات مسافرتی در تهران و گستردگی زیاد دفاتر، از مردم عزیز و مسافران نوروزی خواست تا با مشاهده هرگونه تخلف در دفاتر و تاسیسات گردشگری اعم از آژانس‌ها، هتل‌ها، هتل آپارتمانها، مهمانپذیرها و واحدهای پذیرایی بین راهی با شماره تلفن‌های 3-22576570- 22553983 - 8-22576566 تماس بگیرند.

در نخستین روز سال 87 شماری از شهروندان با ارائه شکایت به ستاد تسهیلات نوروزی مبنی بر این که از مدتها پیش از یکی دفاتر خدمات مسافرتی بلیط هواپیما خریداری کرده اما به هنگام مراجعه به فرودگاه به علل نامعلومی با لغو پرواز مواجه شده اند که بلافاصله گروه نظارت و بازرسی این ستاد با مراجعه به محل به موضوع رسیدگی کرد.

جوان با بیان اینکه این مسئله در نخستین روز سال حل و فصل شد افزود : ستاد تسهیلات نوروزی برای خدمت رسانی به مردم و حل مشکل آنان برای نخستین بار تضمین مالی قرارداد یک آژانس و یک شرکت هواپیمایی را به عهده گرفته است .

تیم های نظارت و بازرسی ستاد تسهیلات نوروزی استان تهران کار خود را از دیروز آغاز کرده است و فعالیت آن تا 20 فروردین ادامه خواهد داشت. 

کد خبر 47013

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز