شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۰۳:۱۲
۰ نفر

در جریان رویداد The Game Awards، فیل اسپنسر رسما از کنسول جدید مایکروسافت با نام Xbox Series X رونمایی کرد که با انتشار تریلری از ظاهر آن نیز همراه بود.

کنسول جدید

به گزارش همشهری آنلاین؛  مایکروسافت از کنسول نسل بعدی خود رسما رونمایی کرد. در جریان رویداد The Game Awards ۲۰۱۹، فیل اسپنسر، رئیس بخش Xbox با حضور در این مراسم و با انتشار تریلری از کنسول نسل بعدی این استودیو که پیش از این با نام پروژه اسکارلت شناخته می‌شد، رسما رونمایی کرد که قرار است Xbox Series X نام داشته باشد و در تعطیلات سال ۲۰۲۰ قرار است عرضه شود.

در طول تریلر شاهد رونمایی از ظاهر کنسول Xbox Series X نیز بودیم که ظاهری ساده، اما به‌نظر کوچک و شیک دارد و همچنین دسته بازی نیز در واقع همان دسته کنسول ایکس باکس وان است و باید در ادامه دید که چه تغییراتی نسبت به نسخه وان خواهد داشت. بااین حال، قیمت این کنسول اعلام نشد و احتمالا تا نمایشگاه E۳ ۲۰۲۰ باید برای این موضوع صبر کرد.

اسپنسر در The Game Awards اطلاعاتی از سری ایکس را نیز به اشتراک گذاشت که این کنسول قرار است قوی‌ترین و سریع‌ترین کنسول Xbox تا به امروز باشد و قرار است بهترین عملکرد و سازگاری با بازی‌ها را نیز به نمایش بگذارد. در ادامه اسپنسر وعده داد که هر ۱۵ استودیوی فرست پارتی مایکروسافت در حال ساخت بزرگترین، خلاقانه‌ترین و متنوع‌ترین بازی‌های انحصاری در تاریخ ایکس باکس هستند. در پایان صحبت‌های اسپنسر نیز از بازی Hellblade ۲: Senua's Saga که جدیدترین اثر نینجا تئوری است رسما رونمایی شد تا حسابی طرفداران ایکس باکس در ابتدای The Game Awards غافلگیر و هیجان زده شوند.

کد خبر 470089

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha