رئیس اداره نظارت بر صادرات و واردات مواد غذایی و بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: تاکنون موردی از وجود کیک‌های آلوده در استان همدان گزارش نشده است.  

image-20191214115235-1.jpeg

یه گزارش همشهری آنلاین به نقل از  مهر، چند روزی است موضوع عرضه و فروش کیک‌های آلوده به قرص‌های مشکوک نقل محافل عمومی مردم شده و در مباحث متعدد به این موضوع اشاره می‌شود تا جایی که در برخی استان‌های کشور نیز گزارش‌هایی از وجود این نوع کیک‌ها مخابره شده است.  

موضوع وجود کیک‌های آلوده به قرص در استان همدان تاکنون گزارش نشده و در این خصوص حمید شیرازیان با بیان اینکه موردی از وجود کیک‌های آلوده در استان همدان گزارش نشده است، گفت: رئیس سازمان غذا و داروی تهران نیز اعلام کرده موارد مکتوب و مستندی گزارش نشده است.  

رئیس اداره نظارت بر صادرات و واردات مواد غذایی و بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه تا این لحظه هیچگونه گزارشی در این خصوص دریافت نشده است، گفت: صحت این موضوع همچنان مورد تایید نیست.  

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی همدان نیز با بیان اینکه این مورد چند روزی است که در استان همدان در مورد بازرسی و نظارت قرار گرفته است، گفت: خوشبختانه تا امروز موردی از وجود این قرص‌ها گزارش نشده است.  

ایرج خدادادی با بیان اینکه شهروندان موارد مشکوک را گزارش دهند: افزود در کنار سامانه ۱۹۰ کشوری شهروندان می‌توانند با شماره گیری ۳۸۳۸۱۸۰۱ موارد مشکوک را وبه علوم پزشکی گزارش دهند.  

کد خبر 469982

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha