مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۶
۰ نفر

مانور راهداری زمستانی ایلام با حضور مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، فرماندهی راهور، فرماندهی نیروی انتظامی، مدیر جمعیت هلال احمر و فوریت‌های پزشکی در محل پلیس راه چوار برگزار شد.

طرح زمستانی راهداری

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام، نورالله دلخواه، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام گفت: در آستانه فرا رسیدن فصل بارندگی و سرما و همچنین درپیش بودن ایام گرامیداشت هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری، مانور زمستانی نیروها، تجیهزات و ماشین آلات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در استان ایلام برگزار شد.

وی گفت: در همین راستا بیستم آذر، مانور آمادگی نیروهای راهداری استان به با اجرای رژه نمادین ۳۴ اکیپ راهداری و ۲۲۳ دستگاه ماشین‌آلات سبک، سنگین و نیمه‌سنگین در محل پلیس راه ایلام – اسلام آباد بخش چوار برگزار شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام افزود: هدف از اجرای این مانور، آمادگی نیروهای راهداری جهت مقابله با مشکلات فصل سرما است.

دلخواه با بیان این که طرح زمستانی در این استان از ۲۰ آذر آغاز شده و تا ۲۰ اسفند ماه ادامه خواهد داشت و پس از آن طرح نوروزی آغاز می‌شود خاطرنشان کرد: مانور طرح راهداری زمستانی با هدف نشان دادن همکاری، افزایش ایمنی تردد و هماهنگی بیشتر بین مجموعه‌های مستقر در این محورها شامل پلیس راه، هلال احمر و راهداری اجرا می‌شود.

کد خبر 469504

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ایلام

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha