دبیر هیات کشتی خوزستان گفت: میزبانی مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی ناشنوایان کشور به اهواز واگذار شد.

کشتی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، محمدامین کجباف با اعلام این خبر افزود: مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی ناشنوایان کشور از ۲۸ آذرماه به مدت ۲ روز در اهواز برگزار می شود.

دبیر هیات کشتی خوزستان ادامه داد: این مسابقات در چهار رده سنی نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان برگزار شده و نفرات برتر به اردوی تیم ملی فراخوانده میشوند.

وی در ادامه به رقابت های لیگ متمرکز کشتی آزاد باشگاه‌های استان در رده سنی نوجوانان اشاره کرد و گفت: در پایان مرحله رفت این رقابت‌ها که با حضور تیم‌های هیات کشتی بندرامام، هیات کشتی اهواز، نفت امیدیه، هیات کشتی دشت آزادگان و هیات کشتی گچساران از استان کهکیلویه و بویر احمد به عنوان تیم میهمان در اهواز برگزار شد، تیم نفت امیدیه با کسب هشت امتیاز تیمی و ۱۴۲ امتیاز مثبت در صدر قرار گرفت.

کجباف افزود: تیم‌های هیات کشتی بندرامام با چهار امتیاز تیمی و ۹۲ امتیاز مثبت و هیات کشتی اهواز با چهار امتیاز تیمی و ۸۷ امتیاز مثبت نیز در جایگاه‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

وی همچنین به برگزاری مسابقات کشتی فرنگی لیگ متمرکز باشگاه‌های استان خوزستان در رده سنی نوجوانان اشاره کرد و گفت: این مسابقات در روزهای ۲۰ تا ۲۱ آذرماه در خانه کشتی شماره یک اهواز برگزار خواهد شد.

کد خبر 469220

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha