سه‌شنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۱
۰ نفر

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بروجرد گفت: طرح هادی در ۱۶ روستا این شهرستان با اعتبار حدود ۷۲ میلیارد ریال در حال اجراست.

روستا

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، سیدحسین ریاضتی امروز با اعلام این خبر افزود: از این میزان اعتبار ۷۰میلیارد ریال از محل قیر رایگان برای اجرای عملیات آسفالت در ۱۶ روستا در قالب  ۱۴۰ هزار متر مربع آسفالت اجرا شده است.

وی بیان کرد: اجرای کانال سنگی در منطقه سیل گیر روستای قلعه شمسا با هفت میلیارد ریال و خاکبرداری و اجرای دیوار نگهبانی و جدول کاری در سایت جدید روستای تنگ محمد حاجی با پنج میلیارد ریال اعتبار انجام شد.

ریاضتی اظهار داشت: هم اکنون ۴۳ درصد روستاها از طرح هادی برخوردار هستند، که این میزان معادل ۸۵ درصد جمعیت روستایی شهرستان است.

وی اضافه کرد: در حدود ۸۰ روستای این شهرستان در۲ بخش مرکزی و اشترینان بین یک فاز تا سه فاز طرح هادی آنها عملیاتی شد.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بروجرد ادامه داد: تا کنون بیش از هشت هزار جلد سند روستایی در این شهرستان صادر شده و این درحالی است که روستاهای بروجرد دارای حدود ۲۲ هزار واحد مسکونی بوده که از این تعداد ۳۴ درصد در روستاهای ۲ بخش مرکزی واشترینان دارای سند مالکیت هستند.

ریاضتی یادآور شد: اکنون حدود ۱۴ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن روستایی فاقد سند مالکیت بوده که طرح سند دارنمودن با همکاری اداره ثبت واسناد بروجرد درحال اجرا است.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بروجرد گفت: این شهرستان با ۱۸۶ روستا دارای حدود ۲۲ هزار واحد مسکونی بوده که از این تعداد ۳۴ درصد در روستاهای ۲ بخش مرکزی واشترینان دارای سند مالکیت هستند.

ریاضتی اضافه کرد: در حال حاضر ۱۸۶ روستای فعال در ۲بخش مرکزی و اشترینان این شهرستان وجود دارد که ۱۴۴ روستا بالای ۲۰ خانوار دارای مصوب طرح هادی هستند و ۵۰ روستا نیز افق ۱۰ ساله آنها به اتمام رسیده است.

کد خبر 469132

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha