برند نایکی تولیدکننده کفش و لباس ورزشی به‌تازگی همکاری مشترکی با برند مشهور طراح لباس‌های فاخر و گران‌قیمت داشته است. همکاری‌ای که در نگاه اول عجیب و بی‌ربط به نظر می‌رسد، ولی نتیجه آن محصولی زیبا و هنرمندانه شده است.

نایکی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از vogue، نوامبر گذشته از اولین محصول مشترک نایکی و دیور رونمایی شد. کیم جونز، طراح مجموعه مردانه کمپانی دیور، ماه پیش در جریان فشن‌شوی پیش از پاییز ۲۰۲۰ در میامی، اسنیکر تولیدشده در این کمپانی با همکاری شرکت نایکی را معرفی کرد.

این کفش به رنگ سفید و خاکستری است و لوگوی خاص دیور- نایک در بالای آن مزین شده است.

این همکاری این نکته را برای ما روشن می‌کند که کمپانی‌های لوکس و گران‌قیمت در حال گسترش روابط خود با استایل‌های خیابانی هستند. این اقدام نتایج خوبی داشته است که مثال روشن آن این محصول مشترک زیباست؛ چیزی که کیم جونز هم آن را اذعان می‌کند: «من به درآمیختن جهان‌ها و ایده‌های مختلف علاقه دارم. برندهای دیور و نایکی هر دو خواهان رسیدن به جایگاه‌های والا در زمینه کاری خود هستند. با یکی کردن محصولات این دو کمپانی در یک همکاری به‌خصوص، ما محصولی هیجان‌انگیز و کاملا نوآورانه خلق کرده‌ایم.»

این کفش در آوریل ۲۰۲۰ برای فروش محدود آماده خواهد شد. قیمت دقیق آن هنوز معلوم نیست، ولی احتمالا با قیمتی در حدود ۱۸۰۰ یورو به فروش می‌رسد.

کد خبر 468886

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha