رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: با توجه به توافقات به عمل آمده، امیدواریم عملیات احداث منازل سیل‌زده در شعیبیه تا پایان سال جاری پایان یابد.

بازسازی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، اسماعیل نجار، یکشنبه شب با اعلام این خبر اظهار کرد: یکی از خواسته‌های مردم منطقه شعیبیه  در خوزستان موضوع اصلاح جاده‌های این بخش است که ۲۰ میلیارد تومان در سال جاری اعتبار دارد و هم‌اکنون عملیات آن در حال انجام است.

وی افزود: با توجه به محدودیت‌های اعتباری دولت و بحران‌هایی که امسال به وفور در کشور داشته‌ایم، در صورت نیاز به افزودن اعتبار، در سال جاری این موضوع ممکن نخواهد بود.

معاون وزیر کشور با اشاره به روند مناسب ساخت و ساز منازل آسیب دیده در این بخش بیان کرد: با توجه به امکانات و پیگیری های انجام شده ۱ هزار و ۱۰۰ منزل در شعیبیه نیازمند ترمیم یا احداث، شناسایی شد و از این تعداد ساخت ۴۰۰ واحد به زیر سقف رسیده و مابقی دیوارچینی آن‌ها انجام شده است.

وی ادامه داد: با توجه به توافقات و وعده سازمان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، امیدواریم تا پایان سال این عملیات به پایان رسیده و مردم عزیز شعیبیه مشکل مسکن‌شان حل شود.

نجار همچنین در خصوص پرداخت خسارت کشاورزان ابراز داشت: تاکنون بخش عمده‌ای از خسارت کشاورزان پرداخت شده و انشاءالله طبق جلسه‌ای که امروز داشته‌ایم مابقی بر اساس برنامه‌ریزی انجام‌شده،  واریز می‌شود.

کد خبر 468867

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha