دوشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۲
۰ نفر

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه گفت: اجرای طرح "هر سرباز، یک مهارت" در پادگان‌ها سبب می‌شود سربازان پس از پایان دوران خدمتی خود دست پر وارد بازار کار شوند.

سرباز

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، یاور محمدی، با اشاره به اجرای طرح "هر سرباز، یک مهارت" در پادگان‌های استان کرمانشاه از سال گذشته، گفت: در این طرح سربازان پس از گذراندن دوره آموزشی، زمانی که وارد یگان‌های خدمتی خود می‌شوند باید دوره های مهارت آموزی را سپری کنند.

محمدی با بیان اینکه این طرح در پی تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر ضرورت کسب یک مهارت از سوی سربازان در طول دوران خدمتی خود برای فراهم شدن زمینه کسب و کار آنها پس از پایان خدمت در برنامه قرار گرفته، تاکید کرد: اجرای این طرح سبب خواهد شد تا سربازان پس از پایان دوران خدمت سربازی خود دست پر وارد بازار کار شوند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه با بیان اینکه امسال سهمیه ۲۸۰۰ نفری برای مهارت آموزی سربازان استان در نظر گرفته شده، پیش بینی کرد: بیشتر از این سهمیه، مهارت آموزی به سربازان را داشته باشیم.

به گفته محمدی سال گذشته سهمیه ۲۱۰۰ نفری برای مهارت آموزی سربازان استان در نظر گرفته شده بود که در نهایت این طرح برای ۲۵۰۹ نفر از سربازان اجرا شد.

محمدی در ادامه با اشاره به اجرای این طرح در سنوات آتی برای همه سربازان، گفت:  قرار شده تا سال ۱۴۰۱ اخذ کارت پایان خدمت سربازان منوط به گذراندن دوره‌های آموزش مهارتی شود.

کد خبر 468786

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha