رئیس اتاق اصناف استان زنجان، گفت:نظارت و بازرسی از بازار با جدیت در زنجان دنبال می شود و بعد از گران شدن بنزین، افزایشی در قیمت کالاهای اساسی رخ نداده است.

افزایش قیمت

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، سید محمود موسوی با بیان این‌که نظارت و بازرسی از بازار به جد در استان زنجان دنبال می‌شود، گفت: بعد از گران شدن بنزین، افزایش قیمت در کالاهای اساسی رخ نداده و امنیت و آرامش خوبی در بازار زنجان حاکم است.  

وی اظهار کرد: با افزایش قیمت بنزین به عنوان یکی از حامل‌های انرژی تاثیری در قیمت اقلام و کالاها رخ نداده است و به اصناف اطلاع رسانی شده که در زمینه کنترل قیمت‌ کالا ها تلاش کنند.

رئیس اتاق اصناف استان زنجان، گفت: واحد بازرسی اتاق اصناف به صورت محسوس و غیر محسوس بازار را رصد می‌کند و در صورت گران‌فروشی و یا کم فروشی  با متخلفین برخورد می‌کند و در این میان  پرونده متخلفین به تعزیرات ارجاع داده می‌شود.  

موسوی از وجود ۲۵ هزار واحد صنفی در استان زنجان خبر داد و ابراز کرد: کنترل این تعداد واحد صنفی توسط بازرسین بسیار سخت است و در این امر مردم باید با ما همکاری کنند.  

وی با بیان این‌که با واحدهای صنفی بدون پروانه  برخورد می‌شود، گفت: فعالیت واحدهای صنفی بدون جواز کسب بر فضای بازار کسب و کار بسیار اثر داردو این واحدها باید ساماندهی شوند.  

کد خبر 468596

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha