شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۰
۰ نفر

یکی از وکلای دادگستری که بیشتر شهرتش را به واسطه فعالیت در حوزه پرونده‌های مرتبط با محیط‌ زیست به دست آورده، مورد سوءقصد قرار گرفته است.

محمد داسمه

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، محمد داسمه، وکیل دادگستری، در پرونده‌های زیادی نظیر ویلاسازی و اجرای طرح گردشگری غیرمجاز در منطقه حفاظت‌شده خائیز، پروژه گردشگری آشوراده و زمین‌خواری‌های تنگ تکاب به عنوان وکیل از حقوق عامه مردم دفاع کرده است.  به تازگی مشخص شده است که به وی از طرف چند نفر سوءقصد شده است و در شرایط نامساعد جسمی به سر می‌برد.

آن‌طور که مشخص است، ضارب یا ضاربان در روز ۹ آذر برای آسیب رساندن به داسمه از بمب دست‌ساز استفاده کرده‌اند، اما در زمان انفجار وی در دفتر کار خود حضور نداشته و به وی آسیبی وارد نشده است.

ضاربان ۳ روز بعد از این اتفاق، این‌بار با چماق به داسمه حمله کرده و او را مورد ضرب و شتم قرار داده‌اند به نحوی که جمجمه این وکیل محیط زیستی ترَک برداشته و به کلیه‌اش نیز آسیب جدی وارد شده است.

در حال حاضر با شکایت داسمه پرونده قضایی برای ضاربان باز شده است، هرچند آنها هنوز شناسایی نشده‌اند. این فعال محیط زیستی نیز اکنون تحت درمان قرار دارد.

کد خبر 468375

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha