مجموع نظرات: ۰
شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۰
۰ نفر

امام‌جمعه موقت ورامین بابیان این‌که گام دوم انقلاب متعلق به جوانان است، گفت: امنیت و عزت ما به خاطر خون ۳۶۰۰۰ شهید دانش‌آموز شهید است. 

حجت‌الاسلام سید محسن محمودی امام‌جمعه موقت ورامین

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، حجت‌الاسلام سید محسن محمودی امام‌جمعه موقت ورامین صبح شنبه در جمع دانش‌آموزان دبیرستان شهید شیرازی ورامین، گفت: شهر قم و حرم بانوی با کمالات حضرت معصومه یکی از عنایات خداوند به مردم ما است، سعی کنیم به زیارت ایشان و جمکران مشرف شویم تا آثار معنوی و برکات آن در زندگی‌تان ملموس شود. 

وی گفت: شهید شیرازی که این مرکز تربیتی بنام ایشان است در ده دی‌ماه سال ۱۳۵۷ در راه امام و برای تحقق انقلاب به شهادت رسید و لازم است شما دانش‌آموزان بازندگی این شهدا و شهدای مدافع حرم بیش‌ازپیش آشنا شوید. 

محمودی ادامه داد: شما جوانان وقتی به سن تکلیف و بلوغ می‌رسد واجب است از یک مرجع تقلید تبعیت کند. 

امام‌جمعه موقت ورامین تأکید کرد: شما برای هر کاری و تخصصی به یک متخصص مراجعه می‌کنید و شما هم وقتی به سن تکلیف می‌رسید باید به مرجع جامع‌الشرایط مراجعه کنید که برای هدایت و انجام تکالیف عملی بسیار مفید و هدایتگر است. 

وی افزود: شما به برکت ۳۶۰۰۰ دانش‌آموز شهید و شهدای مدافع حرم دارید تحصیل می‌کنید و امنیت دارید، تفکر روبه‌پیشرفت شما عزیزان به خاطر همین است و باید قدر بدانید؛ ما باید بدانیم در قبل از انقلاب چه اتفاقاتی در این کشور رخ می‌داده است و الان چه تفاوت‌هایی به برکت انقلاب رخ‌داده است. 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران ادامه داد: شما حدود دو ماه دیگر برای تعیین تکلیف خود برای انتخاب نمایندگان خود تصمیم می‌گیرید ولی در قبل از انقلاب این‌گونه نبود و تصمیم‌گیرنده از خارج از کشور بود و ما هیچ اختیاری از خود نداشتیم. 

محمودی اضافه کرد: ما امکانات قبل از انقلاب را با الآن اصلاً نمی‌توانیم مقایسه کنیم در آن موقع در بخش پزشکی و صنعتی محتاج بیگانگان بودیم اما اکنون می‌توانیم در همه حوزه‌ها حرف برای گفتن داشته باشیم مانند توریسم پزشکی، نانو، صنایع دفاعی و... 

در پایان ضمن اشاره به گام دوم انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: حتماً بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را با دقت مطالعه کنید این بیانیه به شما جوانان تعلق دارد و از هم‌اکنون باید برای ساختن ایرانی آباد برنامه‌ریزی کنید. 
 

کد خبر 468280

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار تهران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha