مجموع نظرات: ۰
شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۳
۰ نفر

مدیرکل آموزش‌وپرورش قم گفت: ۶ فضای آموزشی جدید تا پایان سال توسط خیرین مدرسه‌ساز در سطح استان به بهره‌برداری خواهد رسید.

مدرسه

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، حمیدرضا شیخ‌الاسلام روز شنبه در جلسه شورای آموزش‌وپرورش استان قم افزود: بااین‌وجود همچنان تراکم دانش‌آموزی در استان ادامه داشته و باید در مسیر افزایش فضاهای آموزشی گام‌های بلندتری برداشته شود.

وی تصریح کرد: برای افزایش فضاهای آموزشی استان و موافقت استاندار قم قرار بود ۹ زمین با کاربری آموزشی در اختیار آموزش‌وپرورش قرار بگیرد اما هنوز این اراضی به این اداره کل واگذار نشده است.

وی گفت: مشکل انشعابات در مدارس نوساز استان قم بیشتر از مدارس قدیمی احساس می‌شود، سالانه به‌صورت متوسط ۱۰ مدرسه نوساز با مشکل انشعابات جدید روبه‌رو می‌شود.

مدیرکل آموزش‌وپرورش قم در ادامه اظهار داشت: ورود به عرصه‌های پژوهشی و تحقیقاتی به‌صورت جدی در این اداره کل دنبال می‌شود.

وی گفت: مباحث تحقیقاتی آموزش‌وپرورش قم در قالب اقدام پژوهی و بر مبنای نیازهای مختلف و اولویت‌دار مناطق ۴ گانه در حال اجرا می‌باشد.

وی با اشاره به مساله سرویس دانش‌آموزی نیز افزود: فقط ۲۴ هزار سرویس دانش‌آموزی در بین ۲۶۰ هزار دانش‌آموز استان فعال می‌باشد که بیش از ۳۰ درصد این سرویس‌ها مربوط به مدارس خاص است.

شیخ‌الاسلام خاطرنشان کرد: در سطح روستاهای استان ۳ هزار دانش‌آموز از سرویس‌های مدارس استفاده می‌کنند. همچنین با تعاملات و پیگیری‌های انجام‌شده بعد از اصلاح قیمت سوخت خللی در سرویس‌دهی مدارس استان ایجاد نشده است.
 

کد خبر 468242

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha