در پی انتشار خبری مبتنی بر تیراندازی عده‌ای در شرق تهران و کشته شدن یک نفر، پلیس توضیحاتی ارائه کرد

تيراندازي

به گزارش همشهری آنلاین،  سرهنگ «جلیل موقوفه‌ای» در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: حدود ساعت ۲۰ و ۱۵پنجشنبه شب خبری مبنی بر تیراندازی توسط سرنشینان یک دستگاه خودرو به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام که سریعاً عوامل کلانتری مسعودیه در محل حضور پیدا کردند.

تیراندازی در افسریه تهران با یک کشته و دو زخمی

به گزارش شامگاه پایگاه اطلاع رسانی پلیس تهران بزرگ، وی افزود: در بررسی‌های میدانی صورت گرفته، مشخص شد که سرنشینان یک دستگاه خودرو پژو پارس سفید رنگ که فاقد پلاک در خیابان اسلام آباد منطقه مسگرآباد به سمت قهوه خانه‌ای در این منطقه با یک قبضه سلاح کلاشنبکف اقدام به تیراندازی و حمله با قمه و شمشیر کرده‌اند.
موقوفه‌ای عنوان داشت: در جریان این حادثه، یک نفر  راننده خودرو به دلیل اصابت گلوله به ناحیه سر در دم فوت و همچنین مردی ۲۵ ساله که در قهوه‌خانه حضور داشته، از ناحیه شکم و نیز یک پسربچه ۱۳ ساله از ناحیه دست و پا هدف گلوله فرد مهاجم قرار می‌گیرند که با هماهنگی صورت گرفته به بیمارستان انتقال داده می ‌شوند.

وی افزود: در بررسی میدانی، شاهدان اعلام داشته‌اند که تعداد سه یا چهار سرنشین یک دستگاه خودرو پژو پارس سفید رنگ با اسلحه کلاش و همچنین با شمشیر و قمه، اقدام به حمله به سمت قهوه‌خانه کردند.

موقوفه‌ای با اشاره به اینکه در این حادثه تعدادی خودرو نیز دچار آسیب شدند و احتمالاً این اقدام با هدف انتقام‌جویی توسط مهاجمان صورت گرفته است، اعلام داشت: افراد مهاجم که از اراذل و اوباش هستند، شناسایی و دستگیری آنها به طور جد در دستور کار پلیس قرار دارد.

کد خبر 468045

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha