رئیس ستاد انتخابات هرمزگان گفت: با ثبت نام ۲۸ دواطلب در پنجمین روز، شمار داوطلبان شرکت در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان به ۶۰ نفر رسید.

صندوق رای

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایلنا از هرمزگان، سعید ناجی ضمن اعلام این خبر افزود: پنج شنبه ۱۴ آذر، ۲۸ نفر شامل ۲۴ مرد و ۴ زن در سه حوزه انتخابیه استان هرمزگان ثبت نام کردند.

وی بیان کرد: ۱۲ نفر از این افراد در حوزه انتخابیه مرکزی (بندرعباس، حاجی آباد، قشم، بندخمیر، و بوموسی)، ۱۲ نفر حوزه غرب (بندرلنگه، بستک و پارسیان) و ۴ نفر حوزه شرق (شهرستان‌های میناب، رودان، سیریک، جاسک ثبت نام کردند.

رئیس ستاد انتخابات هرمزگان اظهارکرد: تاکنون از ۶۰ نفر ثبت‌نامی استان در انتخابات مجلس شورای اسلامی ۵۱ مرد و ۹ زن بوده‌اند.

به گفته ناجی، تاکنون بیشترین ثبت‌نامی با ۳۲ نفر در حوزه انتخابی مرکزی بوده و حوزه های حوزه شرق و غرب نیز هرکدام ۱۴ نفر انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: از مجموع ثبت‌نام‌شدگان ۸ نفر دارای مدرک تحصیلی دکترا،  ۵۰ نفر کارشناسی ارشد و ۲ نفر حوزوی هستند.

رئیس ستاد انتخابات هرمزگان گفت: نام‌نویسی از داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی هم‌زمان با سراسر کشور در سه مرکز حوزه انتخابیه بندرعباس، میناب، بندرلنگه و ستاد انتخابات کشور از دهم آذرماه آغاز شده و به مدت یک هفته ادامه دارد.

کد خبر 468034

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha