لیودمیلا اوخرتنایا (پوتینا)، همسر ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه که ۳۰ سال با او زندگی مشترک داشت، در سال ۲۰۱۳ از او جدا شد و از آن به بعد خبر چندانی از او منتشر نشده است.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از بیزنس اینسایدر، اخبار چندانی از زندگی خانوادگی پوتین و همسرش که دو دختر به نام یکاترینا و ماریا دارند تا به حال در دست نبوده است.

لیودمیلا در اوائل دهه ۱۹۸۰ با ولادیمیر پوتین دیدار کرد. او در آن هنگام مهماندار آئروفلوت خطوط هوایی روسیه بود. لودمیلبا به زبان‌های فرانسوی، آلمانی و اسپانیایی مسلط است. 

آن دو در سال ۱۹۸۳ هنگامی که پوتین جاسوس کاگ‌ب بود، ازدواج کردند. پوتین در هه ۱۹۹۰ کار برای دولت روسیه را آغاز کرد.

لیودمیلا مجبور شد جاه‌طلبی‌های خودش را به خاطر شوهرش کنار بگدارد. با این حال علاقه‌ای به ایفای نقش بانوی اول روسیه نداشت. او پس از جدایی از پوتین در سال ۲۰۱۳ گفت که از کانون توجه رسانه‌ها بودن متننفر است. او گفت: «زندگی مشترک ما به این علت پایان یافت که ندرتا یکدیگر را می‌دیدیم.»

او پس از طلاق از چشم رسانه‌ها دور ماند تا هنگامی که در سال ۲۰۱۶ اعلام شد با مردی که ۲۰ سال از او کوچک‌تر است، به نام آرتور اوخرتنی ازدواج کرده است. آن دو ویلایی به قیمت ۷.۴۶ میلیون دلار در فرانسه خریدند و در آنجا زندگی می‌کنند.

کد خبر 467893

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار روسیه‌ و قفقاز

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha