چهارشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۸
۰ نفر

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: ۵۸۶ مورد تجاوز به حریم راه‌ها و ساخت‌وساز کنار جاده‌ای غیرمجاز امسال در استان شناسایی و رفع شد.

تخریب

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، علی صبحی، معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل چهارشنبه ۱۳ آذر در بازدید از راه‌های شهرستان بیله‌سوار مغان افزود: از این تعداد ۲۴۲ مورد ساخت و ساز غیرمجاز شناسایی، به ۲۶۵ مورد توقف و اخطار ساخت صادر و ۷۹ مورد دیگر نیز با هماهنگی و اخذ دستور قضایی تخریب شده است.

وی اظهارداشت: گشت‌های راهداری بطور مرتب در جاده‌ها حضور فعال دارند و در مدت یاد شده توانستند ۹۴۶ مورد تابلوی تبلیغاتی غیرمجاز در حریم قانونی راه را شناسایی و برای برداشتن آنها اقدام کنند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل راه و حریم آن را به عنوان سرمایه ارزشمند ملی دانست و بیان کرد: راهداران پرتلاش برای حفاظت و صیانت از این مهم با تمام توان تلاش کرده و با متخلفان با قاطعیت برخورد می‌کنند.

صبحی با اشاره به اقدامات مستمر راهداران در نگهداری از راه‌ها، گفت: نصب هزار و ۸۴۰ متر حفاظ در پرتگاه‌ها و آبروها، تعمیر ۲ هزار و ۴۸۰ شاخه گاردریل آسیب‌دیده، تهیه و نصب بیش از سه هزار عدد تابلوی الزامی راه‌ها و تسطیح ۹۷۵ کیلومتر حریم راه از جمله اقدامات راهداری استان در هشت ماه امسال بوده است.

او ارتقای ایمنی محورها و هوشمندسازی جاده‌ها را از اولویت‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل برشمرد و افزود: طبق نظر کارشناسان پلیس راه و دفتر فنی استانداری راهداری اقدام به اصلاح و حذف نقاط حادثه‌خیز و ایمن‌سازی محورهای مواصلاتی استان می‌کند.

کد خبر 467877

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha