یک رمال در استان هرمزگان با فریب شهروندان و رمالی در فضای مجازی، مبلغ ۱۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرد که با تلاش‌های پلیس استان شناسایی و دستگیر شده است. 

کلاهبرداد اینترنتی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از سایت پلیس، رئیس پلیس آگاهی هرمزگان با اعلام این خبر بیان داشت: متهم به هویت (ع- ی) با تشکیل دو سایت رمالی در فضای مجازی و جعل مدارک شناسایی اقدام به کلاهبرداری از شهروندان کرده است. 

سرهنگ عبدالمجید کرمی اظهار داشت: طی بررسی صورت گرفته مشخص شد متهم تمام وجوه کلاهبرداری شده را در صرافی‌های یکی از استان‌های مرکزی کشور به ارز و سکه تبدیل کرده است. 

وی ادامه داد: کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری هرمزگان سرانجام با انجام اقدامات پلیسی و تحقیقات بیشتر، محل اختفاء متهم را در شهرستان کرمان شناسایی و با اخذ نیابت قضایی به مخفیگاه وی اعزام و نامبرده را دستگیر کردند. 

سرهنگ کرمی تصریح کرد: مأموران در بازرسی از مخفیگاه متهم تعداد ۸۸ سکه بهار آزادی، یک قطعه شمش طلای آب شده، ۵۳۰۰ دلار وجه نقد، چندین کارت ملی و شناسنامه جعلی و برخی اقلام دیگر به ارزش ۱۰ میلیارد ریال کشف کردند. 

وی خاطرنشان کرد: تاکنون بیش از ۲۰ فقره شکایت از سایر استان‌ها با این شگرد گزارش شده و متهم تا به این لحظه به کلاهبرداری مبلغ ۱۰ میلیارد ریال از شهروندان اعتراف کرده که اقدامات پلیسی جهت کشف سایر پرونده‌های مشابه در دستور کار پلیس استان قرار دارد. 

کد خبر 467866

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha