معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی لرستان از شناسایی داروخانه‌های توزیع‌کننده داروهای قاچاق در این استان خبر داد و گفت: در هفته آینده چند داروخانه متخلف در این حوزه پلمب می‌شود.

داروخانه

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، امین حسنوند امروز ۱۳ آذر در نشست با خبرنگاران با اشاره به مسئله داروهای قاچاق در لرستان اظهار داشت: یکسری داروها که قاچاق است در سطح شهر توزیع شده و داروخانه هایی هستند که این داروها را توزیع می کنند.

وی با بیان اینکه با هماهنگی تعزیرات حکومتی و اداره اماکن و کارشناسان معاونت غذا و دارو این داروخانه ها شناسایی و مطابق با قوانین از هفته آینده با آن ها برخورد می شود، تصریح کرد: داروی قاچاق دارویی است که محل تهیه و تولید آن مورد تایید وزارت بهداشت نیست.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی لرستان یادآور شد: هر داروخانه ای که داروی قاچاق داشته باشد ورود می کنیم و برخورد می شود.

حسنوند با تاکید بر اینکه هفته آینده هم چند داروخانه متخلف در این رابطه پلمب می شود، افزود: مردم نیز در صورت مشاهده هرگونه فروش و عرضه داروی قاچاق در داروخانه های استان، موارد را با معاونت غذا و دارو در میان بگذارند.

کد خبر 467794

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha