دوره آموزشی رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی ویژه مدیران زن ورزش استان‌های کشور به مدت ۳ روز در  آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

دوره آموزشي در كميته ملي المپيك

به گزارش خبرنگار همشهری آنلاین،این دوره با حضور نمایندگانی از ۳۱ استان کشور برای ارتقای توانمندی‌ها و به روز رسانی دانش مدیران زن کشور انجام شد.

این دوره آموزشی جزو برنامه‌های مصوب در کمیسیون زنان و ورزش کمیته ملی المپیک است.

کمیسیون زنان و ورزش کمیته ملی المپیک برگزاری کارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی ویژه زنان را از سال گذشته سرلوحه و در دستور کار خود قرار داده است.

بررسی آسیب‌های ناشی از فضای مجازی در ورزش، رویکردهای مدیریت منابع انسانی در ورزش و مفاهیم نوین برنامه‌ریزی راهبردی در ورزش از مهم‌ترین مباحثی که توسط استادان دوره ارائه شد.

موضوع‌هایی نظیر سنجش ساختار قامتی، بررسی مسائل زیستی روانی و اجتماعی زنان در ورزش، مدیریت هیجانات در ورزش، مدیریت ارتباطات موثر در ورزش و چالش‌های سرپرستی تیم‌های ورزشی نیز به مدیران زن ورزش استان‌های کشور ارائه شد.

برگزاری جلسه نایب رئیسان بانوان فدراسیون‌های ورزشی و همچنین بازدید از موزه ملی ورزش کمیته ملی المپیک و کارگاه آموزش المپیک از دیگر برنامه‌هایی بود که شرکت‌کنندگان دوره در مدت ۳ روز در آن حضور یافتند.

گفتنی است کمیسیون زنان و ورزش کمیته ملی المپیک در سال گذشته دوره آموزشی مشابهی را برای مدیرانی از ۷ استان کشور برگزار کرده است.

کد خبر 467723

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار تهران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha