رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا به تشریح آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی کشور پرداخت.

جاده

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، سرهنگ نادر رحمانی با اشاره به وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور، اظهار کرد: در هیچ محوری بارش برف و باران گزارش نشده است.

وی افزود: در محورهای مواصلاتی استان‌های اردبیل، زنجان، خراسان شمالی، همدان، قزوین، اصفهان و بوشهر پدیده مه‌گرفتگی همراه با کاهش دید گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلس راهور ناجا به تمامی رانندگانی که قصد سفر در محورهای استان‌های ذکرشده و سایر استان‌های شمالی دارند، توصیه کرد حتماً زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

وی یادآور شد: شاهد ترافیک نیمه‌سنگین در آزادراه قزوین به کرج محدوده پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس و آزادراه کرج به تهران محدوده پل فردیس تا پل کلاک هستیم.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلس راهور ناجا افزود: سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند.

سرهنگ رحمانی با اشاره به محورهای مسدود، گفت: ۱۰ محور شامل محور قدیم پلدختر-خرم‌آباد، شهداد-نهبندان، شمشک–دیزین، اولنگ-شاهرود، شهداد-اندوهجرد، سی‌سخت –پادنا، وازک-بلده، گنج‌نامه- تویسرکان، پونل – خلخال و سروآباد-پاوه به علت نبود ایمنی کافی تا اطلاع بعدی مسدود هستند.

کد خبر 467694

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha