مهاجم اوج گرفته استقلال طی برخوردی که در تمرین امروز با سجاد آقایی داشت، از ناحیه دنده آسیب دید.

شیخ دیاباته

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ورزش سه، شیخ دیاباته، مهاجم سنگالی استقلال که طی دیدارهای هفته اخیر ستاره این تیم محسوب شده و با گلزنی و تاثیرگذاری خود نقش اول در اوج‌گیری تیم استراماچونی ایفا کرده، در تمرین امروز دچار آسیب دیدگی شد.

در آستانه بازی با شهرخودرو که نبرد تیم‌های صدرنشین و مدعی نیم فصل محسوب می‌شود، استراماچونی تیمش را آماده رویارویی با شاگردان یحیی گل محمدی می‌کند که البته در تمرین امروز با خبر بدی مواجه شد. در جریان آخرین تمرین تاکتیکی آبی‌پوشان، شیخ دیاباته در برخوردی که با سجاد آقایی داشت از ناحیه دنده دچار آسیب شد و به همین منظور از جریان تمرین خارج و زیر نظر کادرپزشکی به بررسی وضعیت او پرداخته شد.

کادرپزشکی استقلال بلافاصله وضعیت ستاره این روزهای خط حمله آبی‌پوشان را مورد بررسی قرار داد و برای اقدامات جدی پزشکی او به کلینیک منتقل شد تا بعد از عکسبرداری میزان مصدومیت و شرایط بهبودی‌اش در دستور کار قرار گیرد.

در این برخورد درون تیمی بین سجاد آقایی و شیخ دیاباته، آقایی نیز دچار شکستگی و جراحت از ناحیه سر مواجه شد تا نگرانی در اردوگاه آبی‌پوشان پیش از دیدار حساس برابر شهرخودرو افزایش یابد.

وبسایت باشگاه استقلال از تمرین امروز این عکس را منتشر کرده است.  تصویری قبل از برخورد آقایی و دیاباته ستاره این روزهای فوتبال ایران که به انتخاب ورزش سه بهترین بازیکن آبان ماه ایران شد.

در این بین وضعیت دیاباته برای رسیدن به بازی با شهرخودرو در هاله ای از ابهام قرار گرفته است و مشخص نیست این بازیکن می تواند در این بازی حساس برای آبی ها به میدان برود یا نه. شیخ دیاباته با ۵ گل زده در ۴ بازی ستاره این روزهای استقلال است و استراماچونی روی حضور او در این بازی حساب ویژه ای باز کرده است، با این حساب اگر این مهاجم اهل مالی بازی با شهرخودرو را از دست بدهد بدترین خبر ممکن برای آبی پوشان خواهد بود.

کد خبر 467623

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha