فرماندار ماهشهر با اشاره به خسارت ۴۰ میلیارد تومانی به زیر ساخت‌های شهری این شهرستان در ناآرامی‌های اخیر ، گفت: آماری از تعداد کشته شده‌ها و دستگیر شدگان ماهشهر ندارم.

اغتشاشگران

به گزارش همشهری آنلاین محسن بیرانوند در گفت و گو با خبرنگار ایلنا با اشاره به ناآرامی‌های اخیر در پی افزایش قیمت بنزین که موجب اعتراضات بسیاری از مردم در برخی از مناطق کشور شد، گفت: ماهشهر نیز از ناآرامی‌های اخیر مصون نماند و عده‌ای اقدام به تخریب و یا به آتش کشیدن اموال عمومی در این شهرستان کردند.

بیرانوند ادامه داد: میزان خسارت‌ها به زیرساخت‌های شهری ماهشهر با توجه به برآوردهایی که در بخش های دولتی و خصوصی انجام شد، حدود ۴۰ میلیارد تومان برآورد است.

فرماندار ماهشهر افزود: این خسارت‌ها بیشتر در بخش شهرداری‌ها از جمله بسیاری از وسایل بازی کودکان، چراغ‌های راهنمایی، سطل‌های زباله شهری، ایستگاه‌های اتوبوس، وسایل حمل و نقل شهری، از تابلوهای ایمنی و راهنمای مسیر، بیلبوردهای شهری، و پایه‌های روشنایی یا ویران شده و یا به آتش کشیده شدند.

وی عنوان کرد: دستگاه‌های خدماتی از جمله آب و برق نیز در این ناآرامی ها دچار خسارت شدند و متاسفانه چند دستگاه تجهیزاتی که هر کدام چند میلیارد تومان ارزش مالی داشت از اداره برق این شهرستان توسط افرادی دزدیده شده است.

بیرانوند اضافه کرد: برخی از کلانتری ها، پمپ بنزین و خودروهای شخصی نیز توسط این افراد دچار تخریب شدند.

وی درباره آمار کشته شده‌ها و دستگیرشدگان ناآرامی‌های اخیر در شهرستان ماهشهر ابراز بی اطلاعی کرد و افزود: تعدادی از افراد مسلح، موثر و تجزیه طلب که با عوامل برون کشوری ارتباط داشتند در بحث ناآرامی ها دستگیر و کشته شدند اما ازتعداشان بی خبرم.

بیرانوند گفت: تاکنون هیچ خانواده‌ای بخاطر مفقود شدن یکی از اعضای  خانواده‌اش  در هفته‌های اخیر به مراجع انتظامی وقضایی مراجعه نکرده است.

فرماندار ماهشهر در پایان گفت: افرادی که در این ناآرامی ها در شهرستان ماهشهر کشته شدند همگی اجسادشان در صحنه حادثه بود و اجسادشان به خانواده ها تحویل داده شد.

کد خبر 467597

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha