جانشین پلیس‌راه زنجان، از بارش برف و باران در محورهای مواصلاتی استان خبر داد و گفت: تردد از گردنه‌های برف‌گیر با زنجیرچرخ امکان‌پذیر است.

بارش برف

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، محمدعلی عظیمی اظهار کرد: محورهای زنجان  ــ طارم و زنجان ــ تهم ــ چورزق و نیز زنجان ــ دندی ــ تخت‌سلیمان دارای برف همراه با کولاک موضعی است و رانندگان باید از تردد غیرضروری در این محورها خودداری کنند.

وی، وضعیت جوی در محورهای سلطانیه ــ خدابنده ــ همدان و ابهر ــ خدابنده را برفی، همراه با کولاک موضعی اعلام کرد و گفت: رانندگان برای تردد در گردنه‌های کوهستانی باید از زنجیرچرخ استفاده کنند.

جانشین پلیس‌راه استان زنجان ادامه داد: دوربین‌های نظارت تصویری حاکی از بارش برف در آزادراه و محور ترانزیت زنجان ــ قزوین، زنجان ــ بیجار و نیک‌پی ــ ماه‌نشان دارد که سطح جاده را لغزنده کرده است.

این مسئول یادآور شد: بارش باران در آزادراه زنجان ــ تبریز و محور ترانزیت زنجان ــ میانه، پدیده غالب است و رانندگان باید با توجه به لغزنده بودن مسیر، با سرعت مطمئنه تردد کنند.

عظیمی از رانندگان درخواست کرد: پیش از سفر از وضعیت جاده‌ها آگاهی یابند و از سالم بودن ایمنی و گرمایش وسیله نقلیه خود اطمینان حاصل کنند و تجهیزات ایمنی از جمله زنجیرچرخ به همراه داشته باشند.

کد خبر 467408

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha