دو تیم فوتبال اینترمیلان و اسپال فرارا در هفته چهاردهم در ورزشگاه جوزپه مه‌آتزا با هم دیدار کردند که این بازی در نهایت با برتری ۲-۱ اینتر پایان یافت تا این تیم پس از چند هفته به صدر جدول بازگردد.

اينتر ميلان

به گزارش همشهری آنلاین، در این بازی اینتر با دو گل مارتینز در دقایق ۱۶ و ۴۱ نیمه اول را پیروز به رختکن رفت، اما در نیمه دوم و در دقیقه ۵۰ "ماتیا والوتی" از زاویه کاملا بسته دروازه هندانوویچ را گشود تا بازی ۲-۱ شود. در ادامه با آن که اینتری‌ها خیلی تلاش کردند، اتفاق خاصی رخ نداد و بازی با همان حساب ۲-۱ به نفع شاگردان کونته خاتمه یافت تا این تیم با استفاده از تساوی ۲-۲ یوونتوس برابر ساسولو، صدرجدول سری آ را پس از چند هفته و با یک امتیاز اختلاف در اختیار بگیرد.

این در حالیست که در دیگر بازی جذاب این هفته میلان در زمین پارما با گل دقیقه ۸۸ هرناندز به برتری رسید تا خود را تا جایگاه یازدهم جدول بالا بکشد. در دیگر بازی هفته چهاردهم لاتزیو و اودنیزه در ورزشگاه اولمپیکوی شهر رم برابر هم قرار گرفتند که در نهایت این بازی با برتری ۳-۰ تیم پایتخت به پایان رسید. در این دیدار ایموبیله توانست دو گل تیمش را در دقایق ۹ روی پاس میلان کوویچ و ۳۶ از روی نقطه پنالتی به ثمر رسانده و تعدا گل‌هایش در این فصل را به عدد ۱۷ برساند.

نتایج کلی بازی‌های این هفته سری A بدین قرار است:

برشا  ۰  برگامو  ۳

جنوا  ۰  تورینو  ۱

فیورنتینا  ۰  لچه  ۱

یوونتوس  ۲  ساسولو  ۲

پارما  ۰  میلان  ۱

لاتزیو  ۳  اودینزه  ۰

اینتر میلان  ۲  فرارا  ۱

ناپولی  ۱  بولونیا  ۲

ورونا  ۱  آ.اس رم  ۳

  • جدول رده‌بندی

۱- اینتر میلان، ۳۷ امتیاز

۲- یوونتوس، ۳۶ امتیاز

۳- لاتزیو، ۳۰ امتیاز

۴- رم، ۲۸ امتیاز

کد خبر 467186

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha