روز سوم از هفتمین مرحله لیگ برتر کاراته وان در مادرید اسپانیا که آخرین سری از این رقابت‌ها در سال ۲۰۱۹ به حساب می‌آمد با چهار مدال ارزشمند برای ایران همراه شد.

لوگوي مسابقات كاراته وان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، با برگزاری دیدارهای رده‌بندی هفتمین مرحله لیگ جهانی کاراته وان مادرید ۲۰۱۹ تیم ملی کاراته کشورمان صاحب دو مدال برنز شد.

در وزن ۸۴+ مردان صالح اباذری در دیدار رده‌بندی با نتیجه ۲ بر صفر مهدی عاشوری را شکست داد و به مدال برنز دست یافت. در وزن ۶۸+ بانوان نیز حمیده عباسعلی برابر آیاکو سایتو از ژاپن به برتری یک بر صفر رسید و صاحب مدال برنز شد.

علی‌اصغر آسیابری و ذبیح‌الله پورشیب دیگر نمایندگان ایران در دیدار رده‌بندی بودند که با شکست برابر حریفانشان به عنوان پنجمی بسنده کردند.

اما در دیدارهای نهایی نیز ایران دو نماینده داشت.

در وزن منهای ۶۷ کیلوگرم مردان امیر مهدی‌زاده برابر عبدالرحیم اوزر عمر از ترکیه به میدان رفت که با وجود نتیجه صفر بر صفر، در هانته حکم برتری مهدی‌زاده صادر شده و او به مدال طلا دست یافت.

در وزن به اضافه ۸۴ کیلوگرم سجاد گنج‌زاده در دیدار نهایی دنیلسون جاکوت از فرانسه را پیش رو داشت که در یک مبارزه تقریبا یک‌طرفه، گنج‌زاده با نتیجه چهار بر صفر به پیروزی رسید و صاحب مدال طلا شد.

کد خبر 467056

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha