یکشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۵
۰ نفر

فیلم «یخ‌زده ۲» در باکس‌آفیس آمریکای شمالی آتش‌بازی به راه انداخته و تنها در نخستین هفته فروش خود ۲۰۰ میلیون دلار کسب کرد.

frozen 2

به گزارش همشهری آنلاین، مهر به نقل از ورایتی نوشت: این فیلم انیمیشن محصول دیزنی در روز پنجشنبه که روز تعطیلات شکرگزاری در ایالات متحده بود ۱۴.۷ میلیون دلار از ۴۴۴۰ سالن سینما کسب کرد که فاصله بسیار کمی با رکورد فروشی بود که در سال ۲۰۱۳ توسط فیلم «بازی‌های گرسنگی: گرفتن آتش» در روز شکرگزاری به ثبت رسیده بود. با این حال تخمین زده می‌شود که فروش «یخ‌زده ۲» تا پایان بازه تعطیلات پنج‌روزه آمریکا که یکشنبه به پایان می‌رسد ۱۳۵ میلیون دلار باشد که رقمی رکوردشکن و ۲۵ میلیون دلار بیشتر از «بازی‌های گرسنگی» است.

فیلم‌ کمدی راز قتل «چاقوها بیرون» یا «چاقوکشی» محصول لاینزگیت با نقش‌آفرینی کریستوفر پلامر، دنیل کرگ، کریس اوانز، ‌ آنا د آرماس، مایکل شنون و جیمی لی کرتیس هم توانست در مولتی‌پلکس‌ها عملکرد قدرتمندی از خود نشان بدهد و در روز شکرگزاری ۶.۲ میلیون دلار بفروشد. تخمین زده می‌شود فروش کل این فیلم از ۳۳۹۱ سالن سینما تا پایان تعطیلات پنج روزه ۴۵ میلیون دلار باشد که بیش از دو برابر پیش‌بینی‌های اولیه فروش ۲۰ میلیون فیلم است.

با توجه به اینکه آمار فروش تا پایان یکشنبه هنوز نهایی نشده، تخمین زده می‌شود که دو فیلم برای کسب مقام سوم رقابت نزدیکی داشته باشند.

انتظار می‌رود که در پایان تعطیلات پنج روزه فیلم «روزی زیبا در محله» محصول سونی بتواند از ۳۳۲۵ سالن سینما چیزی حدود ۲۱ میلیون دلار بفروشد و بعد از آن فیلم «فورد مقابل فِراری» محصول دیزنی و فاکس قرار بگیرد که فروشی معادل با ۲۰ میلیون دلار از ۳۵۸۵ سالن داشته باشد. به این ترتیب فیلم «فورد مقابل فراری» با فروشی معادل حدود ۸۲ میلیون دلار در ۱۷ روز نخست خود به آخر هفته تعطیلات پایان می‌دهد.

فیلم درام رمانتیک «کوئین و اسلیم» محصول یونیورسال با نقش‌آفرینی دنیل کالویا و جودی ترنر-اسمیت توانست در روز شکرگزاری با نمایش در ۱۶۹۰ سالن سینما ۲.۴ میلیون دلار بفروشد و تخمین زده می‌شود در پایان تعطیلات پنج روزه فروش آن به ۱۵ میلیون دلار برسد. ملینا ماتسوکاس این فیلم را بر پایه فیلمنامه‌ای از لینا ویث کارگردانی کرده است.

کد خبر 466970

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha