فرماندار خلخال گفت: سطح خدمات شهری ارایه شده از سوی شهرداری به ساکنان مناطق محروم و حاشیه‌نشین این شهر در سال جاری بطور قابل توجهی افزایش یافته است.  

حاشیه نشینی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، فریدون بابایی امروز یکشنبه ۱۰ آذر در نشستی با ساکنان محلات سلیمان خاطر و ابتدای جاده خلخال به هشجین افزود: با هدف ارتقا سطح خدمات شهروندی به مناطق حاشیه‌نشین و رعایت اصل عدالت در توزیع خدمات و امکانات شهری اقدامات مناسبی از سوی شهرداری این شهر امسال در سطح مناطق حاشیه نشبن و محروم خلخال صورت گرفته است.  

او اظهار داشت: در طول این مدت و با استفاده از بیش از ۲۵ هزارتن اسفالت تولید شده در کارخانه اسفالت شهرداری سطح قابل توجهی از معابر معابر عمومی مناطق حواشی شهر اسفالت شده و علاوه براین طرح‌های ایجاد کانال و کانیوو و همچنین طرح جمع‌آوری آب‌های سطحی و بخشی از شبکه‌گذاری فاضلاب شهری در این مناطق اجرا شده است.  

وی با بیان اینکه ابلاغ دیر هنگام اعتبارات عمرانی سالانه همراه با محدودیت فصل کاری مانع از اجرای به موقع طرح‌های عمران شهری در خلخال می‌شود ادامه داد: در حالی که آسفالت معابر محلات سلیمان خاطر وکوچه‌های منتهی به ابتدای جاده خلخال به هشجین در دستور کار شهرداری این شهر قرار داشت بارش زود هنگام برف و بروز یخبندان مانع از اجرای این گونه طرح‌های عمران شهری در این مناطق حاشیه نشین شهر شد.  

بابایی گفت: با توجه به تلاش شهردار برای تحقق خواسته اهالی محلات حواشی شهر تا زمان مساعد شدن شرایط جوی هوا شهرداری برای شن‌ریزی معابر خاکی و تسهیل در تردد خودروها و پیاده‌ها دراین مناطق حتی در فصل سرد سال اقدام می‌کند.  

وی علت تاخیر در اجرای طرح شبکه‌گذاری فاضلاب شهری در برخی از مناطق حاشیه نشین این شهر را تخصیص نیافتن اعتبارات منظور شده سال گذشته و امسال شرکت آب و فاضلاب شهری این شهرستان اعلام کرد.  

خلخال با بیش از ۵۰ هزار نفر جمعیت در جنوب استان اردبیل واقع است و در سال‌های گذشته واخیر روند رو برشد مهاجرت از روستاها به شهر موجب افزایش حاشیه نشینی و مناطق کم برخوردار ناشی از ساخت و سازهای شبانه و غیر قانونی در اطراف و حریم این شهر شده است.  

کد خبر 466864

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اردبیل

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha