استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: زمین‌های مازاد باید شناسایی و در اختیار بنیاد مسکن و راه و شهرسازی قرار گیرد و فرمانداران نسبت به پیگیری مسکن جوانان اقدام کنند.  

مسکن

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، اقبال عباسی در ستاد ساماندهی امور جوانان استان با اشاره به همکاری دستگاه‌های اجرایی مربوطه در استان برای تامین مسکن جوانان اظهارداشت: زمین‌های مازاد در استان باید شناسایی و جهت ساخت مسکن جوانان در اختیار راه و شهرسازی و بنیاد مسکن قرار گیرد.  

وی با بیان اینکه سهمیه جوانان از مسکن باید جدا از طرح اقدام ملی باشد، افزود: فرمانداران باید در راستای جذب سهمیه خود در طرح اقدام ملی و مسکن محرومین تلاش و مطالبات جوانان در زمینه مسکن پیگیری شود.  

استاندار چهارمحال و بختیاری بیان کرد: همکاری تمامی مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان برای رفع مشکل جوانان در حوزه‌های مختلف به ویژه اشتغال ضروری و باید در اولویت مدیران قرار گیرد.  

عباسی با بیان اینکه در فعالیت‌های پژوهشی از ظرفیت جوانان نیز باید استفاده شود، ادامه داد: استان در حوزه گیاهان دارویی و داروهای گیاهی پتانسیل و ظرفیت خوبی دارد که می‌تواند به یک برند تبدیل شود و در این زمینه می‌توان به خوبی کار کرد.  

کد خبر 466851

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha