معاون سیاسی امنیتی وزیر کشور از ارسال صورتجلسه زمان‌بندی طرح افزایش قیمت بنزین به دفتر ریاست جمهوری سه روز پیش از آغاز طرح خبر داد.

روحانی

به گزارش همشهری آنلاین، جمال عرف در پاسخ به سوال رویداد۲۴ درباره سخنان دکتر حسن روحانی مبنی بر اینکه «من خودم هم تا صبح جمعه از افزایش قیمت بنزین خبر نداشتم» گفت: «روز سه‌شنبه ساعت ۱۰ صبح شورای امنیت کشور (شاک) برگزار و در همان جلسه زمان سهمیه‌بندی مطرح شد. بعد از جلسه هم صورتجلسه آن در اختیار رئیس جمهوری قرار گرفت.»

معاون سیاسی امنیتی وزیر کشور افزود: «روز چهارشنبه هم آقای عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور در دولت درباره طرح آغاز سهمیه‌بندی و افزایش قیمت بنزین گزارش می‌دهد. بنابراین تلقی من این است که آقای روحانی خواسته بگوید به وزیر کشور اعتماد دارم اما شما خوشبین باشید.»

این در حالی است که رئیس‌جمهوری هفته گذشته در سفر استانی به آذربایجان شرقی اعلام کرد از زمان دقیق گران شدن بنزین خبر نداشته و خودش هم مانند مردم صبح روز جمعه در جریان ماجرا قرار گرفته است؛ سخنانی که با واکنش‌های گسترده و عمدتا تند کاربران شبکه‌های اجتماعی، مردم کوچه و بازار، چهره‌های سیاسی و حتی شخصیت‌های برجسته قرار گرفت.

کد خبر 466625

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha