مدارس و دانشگاه‌های برخی شهرهای کشور به دلیل آلودگی هوا فردا نهم آذر ماه تعطیل شدند.

آلودگی هوا مدارس

به گزارش همشهری آنلاین، مدارس و دانشگاه‌هایی که در برخی کلانشهرها و شهرهای کشور به دلیل آلودگی هوا تعطیل شدند به شرح زیر است:

  • مدارس و دانشگاه‌های تهران تعطیل شدند

کلیه مدارس استان تهران در تمامی مقاطع (ابتدایی، متوسطه اول و دوم) به جز سه شهرستان فیروزکوه، دماوند وپردیس فردا شنبه نهم آذر ماه به دلیل گزارش‌های دستگاه‌های مختلف و همچنین شاخص‌های آلایندگی در سطح استان تهران تعطیل خواهند بود. پیش دبستانی‌ها و مهدهای کودک نیز تعطیل شدند.  دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی هم تعطیل هستند.

  • مدارس ابتدایی ارومیه فردا تعطیل است

با توجه به تصمیم کمیته اضطرار آلودگی هوای استان آذربایجان غربی و به دلیل احتمال افزایش غلظت آلاینده‌های جوی، مدارس ابتدایی ارومیه روز شنبه ۹ آذر ۹۸ در هر دو نوبت صبح و عصر تعطیل است.

  • مدارس ابتدایی مشهد فردا تعطیل است

آموزش و پرورش خراسان رضوی با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد با توجه به تصمیم کارگروه اضطراری آلودگی هوای مشهد و احتمال افزایش آلاینده‌های جوی، کلیه مراکز پیش‌دبستانی و مدارس مقطع ابتدایی (دوره اول و دوم)، در نواحی هفتگانه مشهد و مناطق تبادکان و رضویه فردا شنبه نهم آذر ۹۸ در هر دو نوبت صبح و بعد از ظهر تعطیل خواهند بود.

  • مدارس اصفهان فردا تعطیل است

تمامی مهدهای کودک و مقاطع تحصیلی پیش‌دبستانی، دبستان نواحی شش‌گانه شهر اصفهان و مناطق آموزش و پرورش زرین‌شهر، فولادشهر، باغ‌بهادران، خمینی‌شهر، نجف‌آباد، شاهین‌شهر، فلاورجان، پیربکران، برخوار، مبارکه و سجزی، شنبه تعطیل است.

  • مدارس البرز تعطیل شد

مدیرکل هماهنگی امور عمرانی استاندار البرز گفت: بنا بر تصمیم کمیته اضطرار کاهش آلودگی هوا، مهدهای کودک، پیش دبستان‌ها و کلیه مقاطع تحصیلی مدارس در دو نوبت صبح و بعداز ظهر استان البرز به جز شهرستان طالقان و بخش آسارا در روز شنبه نهم آذرماه تعطیل است.

  • مدارس قم فردا تعطیل است

طبق اعلام اداره‌کل مدیریت بحران استانداری قم مدارس استان در تمامی مقاطع تحصیلی به غیر از بخش‌های خلجستان، کهک و جعفرآباد تعطیل است.

کد خبر 466395

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha