مجموع نظرات: ۰
پنجشنبه ۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۲
۰ نفر

کلید ۱۰ واحد مسکونی در حاشیه همایش ۱۰ هزار نفری بسیجیان همدان و با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و استاندار همدان، به سیل‌زدگان این استان تحویل داده‌شد.

واحد مسکونی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، رییس سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان پنج‌شنبه هفتم آذر در حاشیه این آیین گفت: پس از بروز سیلاب فرودین امسال، ساخت و بهسازی ۵۰۰ واحد آسیب دیده از سیل به بسیج سازندگی محول شد.  

سرهنگ پاسدار علی قراباغی افزود: از این تعداد ۱۸۷ واحد احداثی بود که تاکنون ۱۰۰ واحد تکمیل و مابقی تا پایان آذرماه به بهره‌برداری می‌رسند.  

وی ادامه داد: در این گردهمایی در حضور سردار سرلشکر حسین سلامی به مالکان ۱۰ واحد آسیب دیده از سیلاب فرودین ماه کلید تحویل داده شد.

رییس سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین استان همدان اظهار داشت: ۴۰ میلیون تومان تسهیلات به هر واحد آسیب دیده از سوی دولت پرداخت شده‌است.

سرهنگ پاسدار قراباغی ادامه داد: همچنین ۱۰ میلیونتومان وام بلاعوض و ۱۰ میلیون وام از سوی نهادهای حمایتی به مالکان منازل آسیب دیده پرداخت شد.  

وی ادامه داد: بسیج سازندگی سپاه استان همدان نیز برای هر نفر بین ۱۲ تا ۱۵ میلبون تومان هزینه کرد و علاوه بر این از توان تیم‌های جهادی برای ساخت این واحدها بهره گرفته شده‌است.

کد خبر 466234

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha