اسرا جوانمردی بانوی قایقران کردستانی به اردوی تیم ملی روئینگ دختران رده سنی جوانان کشور به میزبانی دریاچه آزادی تهران دعوت شد.

ورزش

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، مرحله جدید اردوی تیم های ملی روئینگ بانوان در رده سنی بزرگسالان و جوانان از روز گذشته پنجم آذر ماه به میزبانی دریاچه آزادی آغاز شده است.

ملی پوشان روئینگ بانوان ایران خود را برای حضور در رقابت های قایقرانی انتخابی المپیک و قهرمانی جوانان آسیا آماده خواهند کرد و برهمین اساس تیم ملی بانوان ایران در رده سنی بزرگسالان و جوانان زیر نظر کادرفنی تمریناتشان را ادامه می دهند.

اردوی تیم ملی بانوان در رده جوانان نیز با حضور پنج ورزشکار از دیروز در دریاچه آزادی تهران آغاز شده و ملی پوشان تا ۲۳ آذرماه به تمرینات خود ادامه می دهند.

اسرا جوانمردی به نمایندگی از استان کردستان همراه با فاطمه مجلل از آذربایجان غربی، فروغ آقابالازاده و سما حشمدار از تهران، و کیمیا زارعی از همدان نفرات حاضر در اردوی تیم ملی بانوان رده سنی جوانان هستند.

گفتنی است سولماز عباسی به عنوان مربی و هما خاتمی نیز در سمت کمک مربی همراه تیم ملی بانوان حضور دارند و مرتضی قاطع سرپرستی اردوهای تیم ملی را برعهده دارد.

کد خبر 466068

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha