جانشین انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی ضمن دستگیری ۱۰ سارق به عنف و مسلح در شهرهای زاهدان، ایرانشهر، زابل و میرجاوه ۱۶ فقره انواع سرقت کشف شد.

بهارستان دستگيري

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، سردار احمد طاهری با اعلام این خبر اظهار کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی در تعاقب پایش های اطلاعاتی و بررسی پرونده های سرقت های مسلحانه و به عنف در سطح استان ۱۰ سارق مسلح و به عنف و تحت تعقیب مقامات قضائی را تحت مراقبت قرار دادند.

وی افزود: در این راستا کارآگاهان پلیس آگاهی طی هفته گذشته با شناسایی مخفیگاه متهمان در شهرهای زاهدان، ایرانشهر، زابل و میرجاوه آنان را طی عملیات های ضربتی و غافلگیرانه با هماهنگی قضائی دستگیر و از مخفیگاهشان ۲ قبضه سلاح وینچستر به همراه ۱۷ فشنگ، یک قبضه کلت کمری، ۱۱ فشنگ جنگی کلاش و چند قبضه چاقو و قمه کشف کردند.

این مقام ارشد انتظامی در استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در این رابطه ۲ دستگاه خودرو پژو پارس و زانتیا، ۴ دستگاه تلفن همراه، ۳ رأس گوسفند، ۲ دستگاه تلویزیون ال ای دی ۴۳و ۴۹ اینج، ۴ دستگاه کیس کامپیوتر ومقادیری وجه نقد و طلای مسروقه کشف کردند.

سردار طاهری متهمان در بازجوئی های علمی کارآگاهان پلیس آگاهی به یک فقره سرقت مسلحانه مغازه، یک فقره سرفت مسلحانه احشام، ۳ فقره سرقت مسلحانه تلفن همراه، یک فقره سرقت به عنف منزل، ۴ فقره سرقت به عنف خودرو و ۶ فقره سرقت به عنف تلفن همراه و وجه نقد اعتراف کردند.

وی با اشاره به این‌که کاهش جرایم خشن و سرقت های مسلحانه اولویت مهم پلیس استان در جهت ارتقاء احساس امنیت در بین شهروندان است، اظهار داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقامات قضائی معرفی شدند.

کد خبر 465757

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha