سه‌شنبه ۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۱
۰ نفر

رئیس پلیس راه خوزستان از جان باختن ۲۹۰ نفر در شش ماهه نخست سال جاری بر اثر تصادفات در استان خوزستان خبر داد.

تصادف

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، سرهنگ رضا دولتشاهی با اشاره به وضعیت تصادفات فوتی در سال جاری، اظهار کرد: در شش ماهه نخست سال جاری وضعیت تصادفات فوتی در خوزستان نسبت به سال گذشته بد نبوده است.

وی با اشاره به کاهش ۱۰ نفری جانباختگان تصادفات فوتی در شش ماهه نخست سال جاری نسبت به سال گذشته، افزود: طبق آمار پزشکی قانونی در شش ماهه نخست سال جاری حدود ۲۹۰ نفر در تصادفات در استان خوزستان کشته شده‌اند در حالی که در این بازه زمانی در سال گذشته ۳۰۰ نفر در تصادفات خوزستان جان باختند.

رئیس پلیس راه خوزستان با بیان اینکه در شش ماهه نخست سال جاری محور اهواز – اندیمشک پرتصادف‌ترین محور از نظر تصادفات فوتی بوده است، گفت: در این مدت به ترتیب پرتصادف‌ترین محورها از نظر تصادفات فوتی محورهای اهواز – اندیمشک، ماهشهر – هندیجان، اهواز – آبادان و محور رامهرمز – بهبهان بوده‌اند.

دولتشاهی بیان کرد: متاسفانه در مهرماه سال جاری به دلیل افزایش تردد زائران اربعین حسینی نسبت به سال‌های گذشته، تصادفات فوتی در خوزستان صد درصد افزایش یافت.

وی گفت: در مهرماه سال جاری حدود ۱۰۰ نفر بر اثر سوانح رانندگی در استان خوزستان جان باختند اما در سال گذشته در این بازه زمانی حدود ۵۰ نفر در تصادفات فوت کردند. اغلب کشته‌شدگان امسال در این بازه زمانی زائران اربعین بوده‌اند. علت این تصادفات نیز عموما واژگونی بر اثر خستگی و خواب‌آلودگی بوده است.

رئیس پلیس راه خوزستان تصریح کرد: در این بازه زمانی پرتصادف‌ترین محور، محور اهواز به خرمشهر و بالعکس و محور آبادان – سربندر بوده است. اغلب تصادفات فوتی در این بازه زمانی نیز در زمان برگشت زائران حسینی بوده است.

دولتشاهی بیان کرد: در آبان‌ماه سال جاری نیز تعداد جانباختگان تصادفات نسبت به سال گذشته تغییر زیادی نداشته است.

کد خبر 465739

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha