مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۵
۰ نفر

دانافر مدیرکل آموزش‌وپرورش استان یزد گفت: بیست و یکمین مانور سراسری زلزله و ایمنی در یک‌صد و ۱۰ مدرسه استان برگزار می‌شود.

مانور

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از خبرگزاری فارس، عباسعلی دانافر مدیرکل آموزش‌وپرورش استان یزد گفت: بیست و یکمین مانور سراسری زلزله و ایمنی در ششم آذرماه به‌صورت هم‌زمان در یک‌صد و ۱۰ مدرسه استان به‌عنوان پایلوت برگزار می‌شود.

وی افزود: برای اولین بار مراسم نمادین مانور سراسری زلزله و ایمنی در خارج از مرکز استان و در شهرستان زلزله‌خیز بهاباد برگزار می‌شود.

 دانافر ادامه داد: هماهنگی‌های لازم با دستگاه‌های استانی مرتبط با برگزاری مانور اعم از اورژانس، نیروی انتظامی، هلال‌احمر و غیره جهت آموزش دانش آموزان، مربیان و کادر مدارس پایلوت انجام‌شده است.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان یزد ادامه داد: برگزاری جلسه با عوامل برگزارکننده مانور در شهرستان بهاباد، تعریف دوره سی‌ساعته آموزش ویژه مدیران مدارس با عنوان اصول مدیریت بحران در آموزش‌وپرورش و هماهنگی‌های لازم جهت برگزاری دوره از دیگر اقدامات صورت گرفته در این راستا بوده است.

دانافر افزود: در این مانور مدارس به‌عنوان مراکز محوری محله برای اسکان اضطراری و مدیریت حوادث پس از بحران در نظر گرفته می‌شود و به‌نوعی همسایه مجاور مدارس درگیر این مانور می‌شوند.

کد خبر 465699

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار یزد

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha