رئیس کل دادگستری استان مرکزی در سفر به زرنده گفت: کنترل قیمت ها نیاز اعتماد کلی مردم به دستگاه‌ها دارد و تلاش می شود نارضایتی مرم برطرف بشود.

نشست

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، حجت السلام عبداللهی رئیس کل دادگستری استان مرکزی در جریان سفر به شهرستان زرندیه گفت: اجرائی کردن فرمایشات مقام معظم رهبری در جهت کنترل قیمت‌ها نیاز اعتماد کلی مردم به دستگاه‌های قضائی و اجرائی دارد.

حجت السلام عبداللهی افزود: مردم باید گوش به فضای مجازی ندهند و از افسار گریختگی گرانی باید جلوگیری شود و کمک شود تا قیمت‌ها تعدیل بشود که مهم‌ترین بخش رضایتمندی مردم است.

او اضافه کرد: ما به عنوان دستگاه پیشرو با تاکیدات رئیس قوه قضائیه بر احصاء آسیب‌های نارضایتی مردم با شنیدن حرف‌های مسئولین هر حوزه، فرهیختگان، علما و قشرهای مختلف در حوزهای که نارضایتی داشته باشیم باید برنامه‌ای داشته باشیم.

  • تلاش برای رفع نارضایتی مردم

رئیس کل دادگستری استان مرکزی بیان کرد: همین موضوع را اینجا به مسئولین گفتم تا فعالانه پای کار بیایند و همکاری خوبی را که با دادگستری دارند داشته باشند و در حوزه‌ای که ایراد وجود دارد و موجب نارضایتی مردم می‌شود با تعامل و همکاری حل بشود.

او در ادامه گفت: هدف از حضور در شورای اداری تبیین شرایط فعلی که هستیم که نیاز به همکاری موکدانه و مصرانه همه ادارات با دستگاه قضائی و دستگاه اجرائی دارد.

حجت السلام عبداللهی ضمن تبریک هفته بسیج گفت:توفیق پیدا کردیم سفری به شهرستان زرندیه داشتیم که ابتدا جلسه‌ای را با کارکنان دادگستری و قضائی در محل دادگستری داشتیم تا مشکلاتی که که از طرف همکاران ما وجود دارد استماع و راهکارهای آن را بشناسیم.

کد خبر 465084

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha