رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: تولیدات رب گوجه‌فرنگی و کنسرو به قیمت درب کارخانه در محل انجمن صنایع تبدیلی کشاورزی خراسان رضوی عرضه می‌شود.

رب گوجه فرنگی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، محمدرضا مس‌فروش طی بازدید از انجمن صنایع تبدیلی کشاورزی خراسان رضوی اظهار کرد: در این طرح، ۲۶ برند استاندارد رب گوجه‌فرنگی با قیمت ۷۵۰۰ تومان در قوطی‌های ۸۰۰ گرمی برای مصرف‌کنندگان عرضه می‌شود.

وی گفت: طرح‌های «گران نمی‌خریم» و «بی‌قیمت نخریم» با همکاری سرپرست مجتمع انقلاب اسلامی مشهد، تعزیرات حکومتی، بازرسان و روابط عمومی سازمان ادامه پیدا می‌کند. در این طرح‌ها، با همکاری شهروندان، هرگونه گران‌فروشی به بهانه بنزین گزارش شده و تیم مشترک متشکل از سازمان‌های متولی نظارت بر بازار موضوع را بررسی و با متخلفان برخورد می‌کنند.

لازم به ذکر است عرضه رب گوجه‌فرنگی در محل انجمن صنایع تبدیلی کشاورزی خراسان رضوی واقع در ابتدای بلوار فرامرز عباسی مشهد، از ساعت ۸ صبح تا ۸ شب از شنبه دوم آذرماه به مدت ۱۵ روز ادامه دارد و در صورت وجود تقاضا تمدید می‌گردد، مراکز جدید توزیع نیز به زودی به این طرح افزوده می‌شوند.

شهروندان محترم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی، مراتب را از طریق شماره تلفن ۱۲۴، ستاد خبری این سازمان جهت پیگیری بازرسان، گزارش دهند.

کد خبر 464931

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha