مجموع نظرات: ۰
شنبه ۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۳
۰ نفر

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: طرح راهداری زمستانی با هدف ایجاد ایمنی در راه‌ها و ارائه خدمات مناسب به مسافران در این استان آغاز شد.

طرح راهداری

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: امسال ۳۰۰ نفر نیروی راهدار در قالب ۳۰ اکیپ در طرح راهداری زمستانی در مناطق مختلف استان بوشهر سازماندهی و فعالیت می‌کنند.

سید حمیدرضا علم روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: همچنین ۲۲۰ دستگاه ماشین آلات راهداری نیز در محورهای ارتباطی استان بوشهر مستقر می‌شوند.

وی بیان کرد: این تیم‌ها در ۱۰ راهداری و هفت راهدارخانه، گلوگاه‌ها و مناطق حیاتی راه‌های استان برای ارائه خدمات مناسب و استفاده از امکانات، ظرفیت و قابلیت مرکز مدیریت راه‌های استان مستقر هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر اضافه کرد: ارائه خدمات، ارتقای توانمندی و حفظ آمادگی نیروهای راهداری، مراقبت از راه‌ها، ابنیه و تاسیسات موجود در محورهای ارتباطی از هدف‌های اجرای طرح راهداری زمستانی است.

علم گفت: بخشی از لجستیک سنگین راهداری در مناطق کوهستانی استان از جمله محور دالکی - کنارتخته، اهرم - فراشبند و جم - عسلویه برای بازگشایی مسیر در حوادث احتمالی همچون ریزش کوه مستقر می‌شوند.

وی ادامه داد: لایروبی رودخانه‌ها و دهانه پل‌ها برای هموارسازی مسیر سیلاب‌ها و عبور ایمن و کم خطر آب‌های سطحی از عرض محورهای ارتباطی انجام گرفته است.

کد خبر 464901

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha